Nieuwe datum marathon Darts Against Cancer 15e Editie!!

De kogel is door de kerk. De 15e editie van Darts Against Cancer zal plaatsvinden op 14 15 en 16 Juli. We streven ernaar om 42 uur te darten. Dat houd in 2 nachtblokken 2 ochtendblokken en 1 middag blok. Wij kunnen dit alleen realiseren als er genoeg deelnemers zijn. De bedoeling is dat we starten op vrijdag 14 juli om 21.00 uur tot zondag 16 juli 15.00 uur Daarna zullen we een veiling houden en gezellig met ze allen na borrelen onder het genot van een optreden en nog leuke activiteiten. Geef je zo snel mogelijk op. Dan kan het DAC er weer af.

De marathon word gehouden in MOZAMO te koog aan de Zaan!!

Aanmelden kan bij Anja Stuurman 06-37019178 of Erwin Smit 06-44101296

Nieuwe locatie Marathon 2022

Na jaren de Marathon te hebben gespeeld op de Westzijde 267 in Zaandam moesten we dit jaar uitwijken naar een nieuwe locatie.

Gelukkig hebben wij die gevonden en wel in het clubhuis van MOZAMO in Koog aan de Zaan.

13 Jaar op 1 plek en dan veranderen valt niet mee, maar wij hebben een goed gevoel bij deze locatie.

Het bestuur, Martin, Alex en Erwin, en op de achtergrond meedraaiend Anja hopen, dat jullie net zo een goed gevoel krijgen als wij.

Waar we ook spelen we spelen voor SWOP want onderzoek naar kanker is nog steeds een must.

Na 2 zware coronajaren hopen we dat alles weer soepel gaat draaien en dat we zonder problemen weer verder kunnen met de marathon.

Dat we maar weer een mooi bedrag mogen ophalen.

Het zittend bestuur bestaat uit:

• Martin van Exter voorzitter
  • Alex Rood penningmeester