Veilingpagina

Op deze pagina vindt u alle items die geveild zijn Tijdens de Marathon van Stichting Bull’s Eye.

Veilingitem 2022 Schilderij Phil Taylor

Dit jaar heeft Fransien haarzelf overtroffen door dit super mooie en geweldige schilderij te maken van 1 van de legendes van het darten Phil Taylor!!

Philip Douglas Taylor (Londen, 13 augustus 1960) is een Engelse darter. Bijgenaamd The Power domineerde hij darts gedurende meer dan twee decennia en won 214 professionele toernooien, waaronder een record van 85 grote titels en een record van 16 wereldkampioenschappen. In 2015 beoordeelde de BBC Taylor als een van de tien grootste Britse sporters van de afgelopen 35 jaar. Hij is de rijkste en meest succesvolle darter in de geschiedenis.

Veilingitem 2018 Schilderij Raymond Van Barneveld  bijgenaamd Barney

Ook weer door onze enige echte Fransien een geweldig schilderij gemaakt van niemand minder dan Raymond van Barneveld!!

Veilingitem 2017 Schilderij Michael Van Gerwen

Op 1 april (geen grap) kreeg ik een berichtje van Anja Stuurman. Anja en ik kennen elkaar van vroeger. We waren klasgenoten op de lagere school en op MAVO Zaandijk. Daarna zijn we elkaar uit het oog verloren.
Anja had het dry brush schilderij van zanger “Waylon” op mijn Facebook site gezien en vond dat zo mooi dat ze me vroeg of ik Michael van Gerwen wilde schilderen voor de veiling van DAC. Van darten weet ik niet veel en van het DAC nog minder. Op de site van DAC vond ik alle informatie, die ik nodig had en ik was meteen enthousiast.
Mijn eerste man is aan de gevolgen van kanker overleden dus ik weet dat kankeronderzoek heel belangrijk is en veel leed zou kunnen voorkomen.
Het doel van de dartmarathon, om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor prostaatkanker onderzoek, was voor mij een geweldige reden om, belangeloos, een schilderij voor de veiling te maken van één van Nederlands succesvolste darters.

Veilingitem 2017  Vincent van der Voort: dartshirt + meet and greet

Vincent van der Voort is vanaf het eerste uur verbonden geweest aan de dartmarathon om geld in te zamelen voor kankeronderzoek. Als zijn wedstrijdschema het toeliet dan was hij altijd bereid om zijn diensten aan te bieden voor het goede doel. Hij twijfelde dan ook niet om ook nu weer een eigen shirt ter beschikking te stellen en hij zal dit shirt zelf overhandigen in zijn dartwinkel in Zaandam aan de hoogste bieder en ter plekke uiteraard voorzien van een handtekening.

Veilingitem 2017 shirt van niemand minder dan Michael van Gerwen.

Een van de hoogtepunten van de DAC veiling 2017 is dit shirt van niemand minder dan Michael van Gerwen. Beter wordt het niet. Het shirt is door Michael persoonlijk ter beschikking gesteld voor onze actie en is dus niet een versie die je gewoon even in de winkel kan kopen, maar een shirt dat hij daadwerkelijk zelf heeft gedragen. De organisatie van de DAC zorg er voor dat het shirt mooi wordt ingelijst zodat de trotse hoogste bieder direct een mooi plekje in huis kan gaan zoeken om hiermee te gaan pronken.

Veilingitem 2017 Paul Nicholson – set dartpijlen, extra flights, stropdas en handtekeningkaart.

“The Asset”, zoals zijn bijnaam luidt, staat bekend om het dragen van een stropdas op veel van zijn grote podiumwedstrijden. Hij vond het dan ook een leuk idee om voor onze veiling zijn handelsmerk, de stropdas, aan ons op te sturen om te laten veilen voor het goede doel samen met een set van zijn
pijlen, extra flights en een persoonlijk getekende fotokaart. De enveloppe was goed gevuld.

Veilingitem 2017 Glenn Durrant – gesigneerd dartshirt

Altijd al een dartshirt van een wereldkampioen willen bezitten in je verzameling? Nu kan het heel voordelig! Glenn Durrant “Duzza” heeft voor de veiling een shirt beschikbaar gesteld welke hij uiteraard voorzien heeft van zijn handtekening. De huidige BDO-wereldkampioen 2017, die eerder ook al 2 x de World Masters won en ook 2 x de Finder Darts Masters won, heeft ook ons goede doel graag laten winnen door dit shirt beschikbaar te stellen.

Veilingitem 2017 Bobby George – set dartpijlen + handtekeningkaarten

Bobby George is één van ’s werelds grootste karakters en ambassadeurs voor de dartsport. “Mister Glitter” is een voorbeeld voor velen. Zijn hart voor de dartsport demonstreerde hij door in 1994 in de kwartfinale van het wereldkampioenschap zijn rug te breken toen hij enthousiast stond te springen van geluk op het podium. Zijn artsen schreven zijn verdere deelname af maar Bobby wist dat hij zijn fans niet in de steek kon laten en liet in allerijl een corset maken waarmee hij de halve finale speelde en nog won ook. Helaas had hij hiermee zoveel gegeven dat de finale, zijn 2 e , kansloos werd verloren. Wij vergeten hem niet en hij vergeet ons niet en het goede doel ook niet. Wij kregen van hem voor de veiling een set van zijn darts en enkele persoonlijk getekende fotokaarten.