Sponsors & Doneren

Sponsoring

Zonder sponsors geen actie!

Tijdens het grootse evenement “DAC Marathon” zullen veel darters deelnemen aan de verschillende onderdelen in die 48 uur. De deelnemers zetten zich in voor het goede doel en menigeen hebben sponsors binnengehaald om het inschrijfgeld te voldoen. Deze sponsors zijn veelal bedrijven uit eigen kring. Door de goede wil en steun van legio bedrijven wordt de Marathon zeker weer een succes in sportief opzicht!

Acties en Evenementen sponsoren
U wilt onze actie ondersteunen? U heeft de keuze uit een basis sponsorpakket of een vrije keuze pakket:

Basispakket 1
Sponsoring: € 100,-

Basispakket 2
Sponsoring: € 200,-
Geeft recht op: Advertentieruimte op groot scherm tijdens het evenement.
Advertentieruimte op de website en facebookpagina van de stichting, uw advertentie blijft een jaar lang on-line.

Basispakket 3
Sponsoring minimaal  € 300,-
Geeft recht op: Advertentieruimte op groot scherm tijdens het evenement.
Advertentieruimte (logo of naam) op 150 speciaal ontworpen dartshirts die alle deelnemers aan DAC ontvangen. Deze shirts worden ook te koop aangeboden.

Vrije keuze

Natuurlijk kunnen wij in overleg tot een andere vorm van sponsoring komen. Wij hebben nog geen hoofdsponsor. Mocht u daarvoor interesse hebben is er de mogelijkheid om individuele afspraken te maken. Wij hopen dat we op uw steun kunnen rekenen! Mocht u nog vragen hebben neem dan contact met ons op.

Stichting Bull’s Eye heeft donateurs nodig!

Draagt u het goede doel en stichting Bull’s Eye een warm hart toe steun ons dan!

Dit kunt u doen door jaarlijks een bedrag te storten op IBAN NL38 INGB 0004 1933 25 onder vermelding van D.A.C 2023.

Onze Stichting is voor 100% afhankelijk van giften en het sponsorgeld van de deelnemers.