AANKONDIGINGEN: D.A.C. 2020

Inmiddels is het 2020 en dit jaar zal de 13e editie van Darts Against Cancer plaatsvinden, gehouden in Café Bull’s Eye (vh Café Onverwacht) te Koog aan de Zaan.

Op 21 Augustus om 21:00 uur zal de 24 uur durende dartmarathon weer van start gaan.

Ook dit jaar zullen er weer velen darters hun beste beentje voor zetten om geld in te zamelen.

Dit jaar zal de opbrengst wederom gedoneerd worden aan SWOP, wat staat voor Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Prostaatkanker.

Deze stichting zet zich in om  een vooronderzoek naar prostaatkanker mogelijk te maken. Want iedereen weet hoe eerder men ontdekt wat er mis is hoe groter de kans op genezing.

Er zijn vele  bedrijven die ons een warm hart toe dragen en ons ieder jaar steunen door middel van sponsoring.

Wij zijn een groep vrijwilligers die dit mogelijk proberen te maken. Inmiddels hebben we een nieuwe voorzitter namelijk Martin van Exter. Bovendien zijn wij als stichting uitgebreid met nog meer vrijwilligers en wij proberen met elkaar dit evenement weer tot een groot succes te maken.

Van 21 op 22 Augustus wordt er tijdens de DAC volop gedart, maar er wordt zoveel meer gedaan dan darten alleen. Ieder jaar hebben we ook een mega grote loterij met mooie prijzen die wij vooral verkrijgen middels sponsoring, donaties en giften. Zo houden wij binnen de Stichting de uitgaven/ kosten laag en zullen er meer opbrengsten naar het goede doel gaan.

Dat deze Zaanse dartmarathon momenteel niet alleen bekend is in de Zaanstreek is een feit, aangezien er inmiddels al een aantal jaren deelnemers uit Alkmaar, Zoetermeer en Haarlem meedoen aan dit evenement.

Wat ooit begon als een vriendengroep, die iets wilde doen voor het goede doel, zijn wij inmiddels toch wel aardig gegroeid tot een behoorlijk volwassen organisatie, een Stichting van naam.  Met een jaarlijks terugkerend evenement (en kleine periodieke acties tussendoor) wat staat, wat een begrip is binnen de dartwereld. Maar ook in het bijzonder de Mensen en Bedrijven enthousiast heeft gekregen om zich druk te maken om…in te zetten voor iets moois, iets belangrijks!

En wij hopen dit nog heel lang te mogen doen.

Bedankt,

Stichting Bull’s Eye

POSTER D.A.C. 2020
(Actie Darts Against Cancer – Dartmarathon)