DAC Dartmarathon

HET EVENEMENT DARTS AGAINT CANCER (D.A.C.)

Informatie

De DAC – Dartmarathon is een jaarlijks evenement, een benefiet-actie voor één specifiek doel, gehouden op een vaste locatie, georganiseerd door Stichting Bull’s Eye. In aanloop naar de DAC, worden door onze organisatie volop sponsors gezocht om deze actie te steunen. In ruil daarvoor worden bedrijven gekoppeld aan de DAC, worden zij vermeld via de bekende kanalen, zoals de SBE website maar in het bijzondere tijdens dit weekend.

Het voornaamste doel is om zoveel mogelijk geld binnen te halen voor het geadopteerde project van S.W.O.P. (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek naar Prostaatkanker, een initiatief van de afdeling urologie van het Erasmus Medisch Centrum Rotterdam. Deze stichting maakt het mogelijk, dat op het gebied van onderzoek naar Prostaatkanker en de behandeling daarvan, grote vooruitgang wordt geboekt. Bijzonder positieve ontwikkelingen worden er gedaan, men komt steeds meer te weten over deze vorm van kanker. Maar in dit in een prille stadium is nog veel onbekend terrein en verdient dat meer onderzoek. Daar willen wij als Stichting Bull’s Eye (nog steeds) een bijdrage aan leveren.

De aankondiging van de DAC

De dartsmarathon start op vrijdagavond 31 Augustus 2018 om 21:00 uur en duurt tot zaterdagavond 01 september 2018 21:00 uur.
Tijdens deze 24 uur durende actie wordt geprobeerd zoveel mogelijk geld in te zamelen.

D.A.C. 2018

AANKONDIGING: DARTS AGAINST CANCER – ZAANSE DARTMARATHON 2018

Inschrijvingen
Voor deelname aan het evenement kunt u zich via de volgende kanalen bij ons aanmelden:

-Bericht ons via de Facebook pagina ‘Stichting Bull’s Eye’

STEUN ONZE ACTIE! STORT UW BIJDRAGE OP: IBAN NL38 INGB 0004 1933 25
T.N.V. STICHTING BULL’S EYE O.V.V. DAC 2017 EN UW NAAM

Als aan alle criteria is voldaan, zorgen wij voor de inschrijving. Belangrijk hierbij is dat u als speler gesponsord bent of zelf zorgt voor het inschrijfgeld.

Status inschrijvingen DAC 2018

Meedoen en ontvang een prachtig dartshirt! Je kunt je aanmelden voor één of meerdere blokken je krijgt tijdens het DAC weekend een prachtig dartshirt. Voorwaarde van inschrijving is dat iedere deelnemer gesponsord wordt en dit bedrag aan de stichting ten behoeve van het goede doel schenkt. Minimaal sponsorbedrag is € 40 voor één blok, Als je aan meerdere blokken deelneemt komt daar € 10 bij. Een groter sponsorbedrag mag natuurlijk altijd!! Voor meer informatie over de acties kijk op de website en onze facebookpagina.