Stichting Bull’s Eye – DAC 2017

Klik voor het origineelHET EVENEMENT D.A.C. 2017

Informatie

De dartsmarathon start op vrijdagavond 8 september 2017 om 21:00 uur en duurt tot zaterdagavond 9 september 2017 21:00 uur. Tijdens deze 24 uur durende actie wordt geprobeerd zoveel mogelijk geld in te zamelen.

Inschrijvingen
Voor deelname aan het evenement kunt u zich via de volgende kanalen bij ons aanmelden:

-Stuur een mail aan: pbsloos@chello.nl  (Stichting lid Peter Loos)
-Bericht ons via de Facebook pagina ‘Stichting Bull’s Eye’

STEUN ONZE ACTIE! STORT UW BIJDRAGE OP: IBAN NL38 INGB 0004 1933 25
T.N.V. STICHTING BULL’S EYE O.V.V. DAC 2017 EN UW NAAM

Als aan alle criteria is voldaan, zorgen wij voor de inschrijving. Belangrijk hierbij is dat u als speler gesponsord bent of zelf zorgt voor het inschrijfgeld.

Status inschrijvingen DAC 2017
De volgende deelnemers hebben zich reeds aangemeld en zijn ingeschreven voor de komende actie DAC 2017:

Meedoen en ontvang een prachtig dartshirt! Je kunt je aanmelden voor één of meerdere blokken je krijgt tijdens het DAC weekend een prachtig dartshirt. Voorwaarde van inschrijving is dat iedere deelnemer gesponsord wordt en dit bedrag aan de stichting ten behoeve van het goede doel schenkt. Minimaal sponsorbedrag is € 40 voor één blok, Als je aan meerdere blokken deelneemt komt daar € 10 bij. Een groter sponsorbedrag mag natuurlijk altijd!! Voor meer informatie over de acties kijk op de website en onze facebookpagina.